عکاسی تبلیغاتی

یک تا 2 پاراگراف توضیح در مورد عکاسی تبلیغاتی …

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است، و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز، و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد، کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته حال و آینده، شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد، تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی، و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد، در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها، و شرایط سخت تایپ به پایان رسد و زمان مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی، و جوابگوی سوالات پیوسته اهل دنیای موجود طراحی اساسا مورد استفاده قرار گیرد.

عکاسی صنعتی

عکاسی صنعتی به شاخه‌ای از عکاسی گفته می‌شود که وظیفه آن به نمایش گذاردن دقیق و کامل و باکیفیت محصول یا پروداکت می باشد. در این شاخه از عکاسی، عکاس با استفاده از تجهیزات مناسب و انتخاب نورهای دقیق و کامل تلاش می کند تا حد امکان تصوری با کیفیت و دقیق از کالا ثبت کند که در آن تمامی خصوصیات ظاهری کالا به نمایش گذارده شود .

عکاسی تبلیغاتی

عکاسی تبلیغاتی میبایست تمام خصوصیات یک عکس حرفه‌ای را دربرگیرد و به مولفه‌های مهم دیگری نیز نیازمند است. هدف از عکاسی تبلیغاتی تنها معرفی کالا نیست بلکه تشویق و ترغیب مشتری به خرید و استفاده آن از محصول است. به بیان ساده‌تر عکس تبلیغاتی می‌بایست بیننده را به خرید کالا ترغیب کند٬ درست به مانند یک ‌تیزر‌! ‌اما‌ با‌ راه‌ و ‌روشی‌ متفاوت.

عکاسی مواد غذایی

عکاسی مواد غذایی زیرمجموعه‌ای شیرین و زیبا از عکاسی صنعتی بشمار میرود. عکاسی مواد غذایی عمدتا به منظور سرذوق آوردن بیننده و جذب مشتری بیشتر برای محصولات است و بعد تبلیغاتی در آن بسیار پررنگ است. در این رشته عکاسی سلیقه، چیدمان، کمی صبر،حقه‌های فریبنده و میانبرهای هوشمندانه عکسی مطلوب را می‌آفریند.

عکاسی مد و پوشاک

عکاسی پوشاک شاخه‌ای از عکاسی تبلیغاتی است که در آن مد، لباس و هنر درهم آمیخته می‌شوند. جذب مخاطبان داخلی از این راه به منظور پیشی گرفتن از رقبای این صنعت امری اجتناب ناپذیراست. استودیو خانه عکس و طرح مفتخراست که حرفه‌ای‌ترین تجهیزات ممکن و تیمی متشکل از اساتید دانشگاه‌های هنر و فارغ التحصیلان رشته های مرتبط از دانشگاه‌های معتبر را به خدمت گرفته تا خدماتی شایسته به مشتریان خود ارائه نماید.

عکاسی جواهرات و طلا

نزدیک به نیمی از طلای دنیا نزد دولتها بصورت شمش (قطعه‌های طلا) نگه داری میشود. طلا همیشه ارزش خود را حفظ کرده است. از سال ۱۸۴۰ تا ۱۹۰۰ میلادی، هزاران نفر طی جریانی که به هجوم برای طلا یا تب طلا معروف شد، در کالیفرنیا، کلرادو، یوکون در کانادا، آفریقای جنوبی و استرالیا و از همه مهمتر جزایر هاوایی بخت خویش را برای دستیابی به طلا آزمودند.
عکاسی از این فلز ارزشمند، جواهر آلات و فلزات نظیر آن یکی از مهمترین و لذت‌ بخش ترین شاخه عکاسی صنعتی / هنری بشمار میرود. این شاخه از عکاسی تجربه، امکانات و تجهیزات منحصر بفردی را می‌طلبد که استدیو خانه عکس می‌تواند آنها را در اختیار مشتریان خود قراردهد.

عکاسی هوایی

عکاسی و تصویر برداری بصورت هوایی بیش از 100 سال یعنی از زمانی که انسان توانست برای اولین بار پرواز کند و دوربین فیلمبرداری نیز اختراع گردید، قدمت دارد. این روش، در واقع دیدن و گرفتن عکس و فیلم از داخل یک وسیله پرنده و از مناظریست که از روی زمین بخوبی دیده نمی شوند. تصویربرداری هوایی چه بوسیله ماهواره باشد، چه وسایل پرنده سرنشین دار و یا وسایل پرنده بدون سرنشین، یکی از زیباترین و کاربردی ترین روشهای تصویربرداری در دنیاست تا با استفاده از تسلط هوایی بتوان شمایی کامل از پروژه ها و فعالیتها بدست آورد.